wtorek, 30 kwietnia 2013

Co wygrawerować na obrączkach ślubnych?

Obrączki same w sobie symbolizują miłość, wierność i trwałość związku małżeńskiego, możecie obecnie wybierać obrączki dla siebie spośród niezliczonej ilości rodzajów jakie proponują nam jubilerzy, mogą być złote, srebrne, platynowe, łączone, z kamieniem lub bez. Aby stały się jeszcze bardziej indywidualne możecie "coś" na nich wygrawerować. To nie droga inwestycja bo jej max. koszt to ok 100 zł, a pamiątka na zawsze. Przy zamawianiu odpowiedniego rozmiaru obrączek powiedzcie o grawerze, a nie wydłuży to czasu oczekiwania, odbierzecie już gotowe. Jeśli biorąc ślub nie zdecydowaliście się na grawer i żałujecie - nic straconego możecie to wykonać to wciąż na obrączkach, które posiadacie.

 Niewątpliwie najczęściej pary młode decydują się na umieszczenie na obrączkach daty ślubu i inicjałów w różnych kombinacjach, np. :
A+M 4.05.2013 r. , Ania 4.05.2013 r. ,   Marek 4.05.2013 r. same imiona, inne ważne daty.

Musimy pamiętać o tym, że mamy ograniczone miejsce i powinniśmy zdecydować się na kilka wyrazów (1-4) lub do 26-27 znaków łącznie z przerwami między wyrazami.

Chcielibyście wygrawerować coś oryginalnego, lecz nie macie pomysłów?  Poniżej przedstawiamy kilka propozycji:

Grawery romantyczne:
  1. Bez reszty Twój/ Twoja
  2. Na zawsze zakochani
  3. KCT (kocham, całuję, tęsknię)
  4. Kocham Cię
  5. Dwie dusze, jedno serce
  6. Już do końca życia
  7. Zestarzejmy się razem
  8. Dziś i zawsze
  9. Jeśli spojrzysz, pamiętaj- jestem.
  10. Kocham i będę kochać
  11. Miłość nie ustaje
  12. Jesteś moim szczęściem
  13. Me serce należy do Ciebie
  14. Na zawsze Twój/Twoja
  15. Prowadź mnie
  16. Nierozłączni
  17. Zatrzymajmy czas
  18. Tylko Ty i ja
  19. Potrzebuję Ciebie 
  20. Miarą miłości jest miłość bez miary
Grawery po angielsku:
  1. My best friend
  2. I will always love you
  3. All you need is love
  4. And nothing else matters
  5. I was born for you
  6. Fly Me to the Moon
  7. I choose you
  8. I do
  9. I love you
  10. I promise
  11. Love
  12. My heart is yours
  13. For future
  14. You are my sunshine
  15. You and Me
  16. Two friends become One
  17. You, only You
  18. From this moment on
  19. Truly, Madly, Deeply
  20. Let us go then, you and I
  21. Never doubt I love
  22. One love one lifetime

Grawer z "Waszą" piosenką:
  1. "Tylko mnie kochaj"
  2. "Wielka Miłość"
  3. "Kochaj mnie"
  4. "Nie opuszczę Cię już na krok"
  5. "Nie jesteś sama"
  6. "I tak będę z Tobą"
  7. "Chcę mieć Cię przy sobie"
  8. "Prócz Ciebie nic"
  9. "Jesteś moim natchnieniem"

Grawer i sentencje w innych językach:

  1. Amor Vincit Omnia (miłość zwycięża wszystko)
  2. Semper Amemus (wciąż miłość)
  3. Semper Fidelis (zawsze wierny)
  4. Da mi basia mille (daj mi tysiąć pocałunków)
  5. In perpetuum et unum diem (dziś i na zawsze)
  6. Alter ego ( drugie ja)
  7. Ib imo pectore (z głębi serca)
  8. Si vis amari Ama ( chcesz być kochanym, kochaj)
Grawery z humorem:

męska: STOP- ŻONATY
damska: STOP- MĘŻATKA

m: Kochaj i ....
d:  Rób co chcesz!

m: Ona mnie zmusiła
d:  On mnie zmusił

1. Obserwuję Cię
2. No i co mi przyszło..
3. Byłem/am pijany/a
4. Umowa to umowa
5. Niech moc będzie z nami!
6. Game over
7. Nie zdejmuj mnie
8. Skazani na siebie
9. I tak się dowiem
10. Koniec wolności
11. Co ja zrobiłam/em?
12. data + pamiętaj o rocznicach
13. Jesteśmy idealną parą

A co grawerować oprócz teksów?

Mogą to być znaki:

- symbol wieczności
- symbol nieskończoności
- serca

Uważam również, że oprócz tego, że jest bardzo osobistym grawerem to również orginalnym elementem dekorującym obrączkę - co takiego ? Odciśnięte Wasze linie papilarne. Kolejnym pomysłem może być fragmrnt wyniku EKG serca?


Podzielcie się swoimi pomysłami - na jaki grawer się zdecydowaliście?


 

2 komentarze:

Diana Marzejon pisze...

Odcisk paluszka to coś wspaniałego ... REWELACJA :)

Iwona P. pisze...

O tak mi również się podoba- bardzo oryginalnie, osobiście i nietypowo :)