wtorek, 26 lutego 2013

Jak zorganizować zaręczyny?

Za nami już walentynki, światowy dzień zakochanych. Wiele pań od tego dnia nosi na palcu pierścionek zaręczynowy- może i Ty miałeś plan w ten dzień oświadczyć się swojej ukochanej lecz zabrakło odwagi? A może nadal nie znalazłeś odpowiedniego sposobu jak zrobić to z fantazją aby wybranka Twego serca zapamiętała to do końca życia?

Dziś przedstawiamy porady na to jak to zrobić aby było, romantycznie, niesztampowo i efektownie :)

Przygotowanie takiego wydarzenia często łączy się z koniecznością wykonania szeregu czynności organizacyjnych już kilka tygodni wcześniej oczywiście jeśli chcesz aby ta chwila była wyjątkowa :) Także dobry plan to podstawa.



1. Określ datę tego wielkiego dla Was wydarzenia.

Termin może ale nie musi być związany z wystąpieniem jakiegoś kalendarzowego święta ( walentynki, sylwester, urodziny itp.) naturalnie możesz wybrać dowolny dzień roku, który będzie Waszym świętem i tylko Waszą pamiątką. Zaplanuj godzinę tak, aby był jeszcze czas na wspólne rozmowy i podzielenie się wrażeniami. Zanim wybierzesz konkretną datę sprawdź w kalendarzu wybranki czy dla niej również jest odpowiednia.

2. Pomyśl o swojej przyszłej narzeczonej

Zanim zdecydujesz się na pomysł jak spędzicie ten dzień, zastanów się nad tym jak chciałaby go spędzić Twoja partnerka. Chcesz ją zabrać na widokowy lot szybowcem, a co jeśli ma lęk wysokości ? Wszystko musi być dopasowane do jej charakteru i upodobań. Zastanów się co najbrdziej jej się w Tobie podoba i wyeksponuj to w ten dzień. Zastanów się nad jej ulubioną potrawą, ulubioną piosenką, ulubionym kolorem, miejscem, klimatem jaki lubi- miejski zgiełk, czy romantyczny bezludny zakątek. Im będziesz miał więcej informacji tym lepiej zaplanujesz ten dzień dbając o najmniejszy szczegół.

3. Zaplanuj wydatki

Pomyśl jakie koszty chciałbyś ponieść w związku z organizacją tej uroczystości. Przeanalizuj koszt pierścionka, niespodzianki kwiatów, wyjazdu i innych atrakcji. Jeśli znamy budżet możemy skupić się na pomysłach, które są w jego zasięgu.


4. Scenariusz

Wypisz krok po kroku to co musisz przygotować, ustal niczym reżyser minuta po minucie co będzie się działo. Sprowadź wybrankę w miejsce i czas, które zaplanowałeś. W zależności od pomysłu ale często będzie niezbędny podstęp lub pomoc najbliższych przyjaciół Twojej wybranki.

5. Do dzieła!

Gdy już wszystko idzie zgodnie z planem. Jest pierścionek, kwiaty, miejsce i w końcu ten dzień! Uwierz w siebie, ubierz się stosowanie do miejsca i okazji. Nie zapomnij zabrać ze sobą pierścionka!
Pamiętaj, że nikt nie może zepsuć Wam tego dnia. Mimo, że niektóre rzeczy nie są zależne od Ciebie np. brzydka pogoda nie poddawaj się! Twoja wybranka nie wie co planowałeś więc nawet nie zauważy małych potknięć. Wiesz to tylko Ty! A na niepogodę zabierz ze sobą parasol :)

Jeśli poprosiłeś o pomoc w organizowaniu Twoich zaręczyn  poproś je o kilka zdjęć z ukrycia lub już po zaręczynach. Będzie to wyjątkowa pamiątka dla Was !
A jeśli nie masz pomysłu na to w jakiej konwencji zorganizować to wydarzenie, podeślemy kilka propozycji w następnym poście :)

czwartek, 14 lutego 2013

Konkurs Walentynkowy 2013 r. zakończony!

Głosowanie w konkursie zostało zakończone, zwycięzca w zasadzie zwyciężczyni może już się zastanawiać nad tym, którą z głównych nagród wybierze :) Pozostałe panie, które wzięły udział w konkursie nie poztają nam obojętnie i specjalnie dla nich mamy przygotowane nagrody niespodzianki. Kolejnym bonus jaki przygotowaliśmy dla naszych uczestniczek to publikacja artykułów inspirowanych motywem przewodnim zgłoszonym do konkursu. Napiszemy o nich specjalnie dla Was. Zachęcamy do śledzenia i odwiedzania naszego bloga :)

poniedziałek, 11 lutego 2013

Głosowanie w konkursie walentynkowym 2013.

Dziś dobiegł koniec przyjmowania zgłoszeń w konkursie walentynkowym event by ev w , którym do wygrania jest dekoracja ślubno-weselna w cenie materiałów lub koordynacja dnia ślubu przez profesjonalnego wedding plannera. Przypominam, że zwycięzca konkursu zostanie wybrany na podstawie głosowania na naszym profilu na portalu Facebook. Poniżej przedstawiamy szczegółowe opisy wymarzonych motywów ślubnych naszych finalistów.


NR 1. Moim marzeniem jest ślub w barwach mlecznej i białej czekolady. Wszystko zaczęło się od apetytu a raczej uwielbienia do czekolady  ( ja jestem łasuchem czekolady mlecznej natomiast mój partner czekolady białej ). Pierwszą myślą, która nas naszła w związku z organizacją wesela był właśnie pomysł na fontanny czekoladowe. I tak właśnie zrodził się pomysł na barwy weselne.
Zaczynając od zaproszeń a kończąc sukni ślubnej w kolorze białej czekolady. Mój bukiet składał by się z białych róż ( oj, przepraszam biało-czekoladowych), a podarunkami dla gości byłby ... czekoladowe łyżeczki. Marzę również o dużej ilości świec, aby stworzyć odpowiedni klimat i romantyczny nastrój. Tak więc zapraszam do mojej krainy – krainy "czekoladą płynącej”
 
NR 2.  Chciałabym aby mój ślub przepełniała barwa biała. Sala , obrusy, skirtingi, dekoracje, kwiaty, były w kolorze białym i z dodatkami przezroczystych kryształków. Marzeniem moim jest by mój synek ma teraz 2 latka niósł na białej poduszeczce obrączki a siostrzenica również 2 latka obok niego sypała płatki białych róż w pięknej balowej sukieneczce. Jak będą w stanie to wykonać za rok nie będą uciekać:) to będę przeszczęśliwa.
NR 3.
Moja wymarzona dekoracja to wielkie bukiety na stołach z białych i jasnoróżowych tulipanów oraz białe świece. I pełno tulipanów w kościele panująca prostota, żadnych wstążek i kokardek ... tulipany i tulipany bałe i jasnoróżowe... To jest moje marzenie ... Myślę ze to duże wyzwanie zrobić coś ładnego z czegoś prostego i samo w sobie niebędącego powalającym.  A chciała bym żeby te tulipany robiły wrażenie.
 
NR 4.  
Kiedy byłam małą dziewczynką, uwielbiałam marzyć o moim ślubie. Marzyłam o pięknej balowej sali o jakiej słyszałam tylko w bajkach opowiadanych przez mamę. Moją ulubioną bajką był Kopciuszek. Marzyłam o jego kryształowych bucikach, wyobrażałam sobie piękne kryształowe żyrandole, iskrzące się kryształkami ozdoby na stołach. I nie wiedzieć czemu, zawsze wyobrażałam sobie, że mój ślub odbędzie się w maju. Ja, taka szara myszka, przemienię się w piękną dziewczynę, założę skromną, ale śliczną sukienkę z tiulowym dołem i wraz z moim księciem, wejdę do tej wymarzonej sali wśród kwiatów w moich ulubionych kolorach - bieli i fiolecie... Teraz jestem już dorosła, wiem, że bajki są tylko bajkami, ale nie przeszkadza mi to realizować moich planów w choćby kilku procentach. Może nie mam masy kryształowych żyrandoli, ale jeden na mojej sali się znalazł, może nie będę miała pięknych kryształowych bucików, ale znalazłam fioletowe, może nie mam ślicznych ozdób, ale wiem, że marzenia trzeba realizować i być może Event by Ev pomoże mi stworzyć bajkowy klimat na mojej sali :) Wiem jedno - skoro mojego nawet księcia  udało się przekonać do ślubu w maju... wszystko się może zdarzyć :)



A Wam który motyw podoba się najbardziej?

Zapraszam do głosowania pod adresem: http://www.facebook.com/pages/event-by-ev/168407469915444?ref=hl

czwartek, 7 lutego 2013

Walentynki tuż tuż...

Niedługo święto zakochanych, a w naszej pracowni już dziś się zaczerwieniło. Przygotowujemy dekorację eventową dla marki Laura Lingerie. Będzie serduszkowo i elegancko :)

poniedziałek, 4 lutego 2013

Bal w stylu Hollywood !

24 lutego odbędzie się 85. gala wręczenia Oscarów 2013 w LA,  a my ją przeżyliśmy 1.02.2013 :)

Jak wiecie event by ev oprócz kompleksowej organizacji ślubów i wesel zajmuje się również organizacją różnego rodzaju event-ów. I taki też przygotowywaliśmy przez ostatni czas.  Bal w stylu hollywood i w ostatni piątek nadszedł finał tych przygotowań.

Bal odbył się w hotelu Nadmorskim w Gdyni. Obsługa stanęła na najwyższym poziomie obsługując 240 przybyłych gości. Aby uzyskać odpowiedni klimat hollywodzkiego wieczoru musieliśmy zadbać o odpowiednie szczegóły oprawy i dekoracji.
 


W dekoracji królowała: czerwień, złoto, srebro i czerń.
Na uroczystości nie mogło również zabraknąć gwiazd filmowych :)

 
 
Zaproszeni goście aby poczuć się jak na prawdziwej  gali filmowej otrzymali "złote" statuetki oscara!


Zapewniając najlepsze warunki dla uczestników balu , zadbaliśmy o odpowiednią oprawę wejścia do hotelu, które przeznaczone było "tyko dla vip-ów". Wchodzący maszerowali czerwonym dywanem, pozując do zdjęć fotoreporterom.
 

















Piękne kreacje, blask fleszy, dekoracje hollywood, muzyka filmowa.....


nie mogło zabraknąć również limuzyn :)

 

 


 
Sala bankietowa oprócz napisów hollywood, zdjęć gwiazd filmowych i oskarów została wzbogacona o klimatyczną dekorację świetlną, na stołach pojawiły się lampy, a numery stołów zostały zapisane na klapsach filmowych.
Całość uświetniła oprawa muzyczna ! Gości przy stole przywitała melodia z filmów Walt'a Disney'a.
 
 

  
Zastanawiacie się po co ustawiony jest ekran?
 
Przez cały czas trwania balu na monitorach i ekranach wyświetlane zostały gale rozdania nagród oskarów, które miały miejsce na przestrzeni lat :)
 

 
Jak podoba Wam się efekt końcowy?